Politika dostave

Stroški pošiljanja in Datum dostave

Standardna dostava je brezplačna z vašim naročilom. GLAMIRA ne pokriva stroškov pošiljanja za vrnjene predmete.

Med nakupovanjem boste prejeli predviden datum dostave. Upoštevajte, da ocenjeni datum dobave ni zagotovljen časovni okvir za vaše naročilo. Samodejno se izračuna na podlagi skupnega časa, potrebnega za obdelavo vašega naročila, proizvodnje in dostave ter vašega naslova za dostavo.

Ocenjeni rok dobave temelji na dostavi v glavna mesta. Prosimo dopustite dodaten čas dostave na oddaljena območja. GLAMIRA ne prevzema odgovornosti za odložene pošiljke na oddaljena območja ali regije, kjer se poštne storitve izvajajo na določenih voznih redih ali naslovih zunaj kopnega.

Za hitrejšo dostavo lahko izberete eno od možnosti pošiljanja Express Shipping ali Premium Shipping. Upoštevajte, da te možnosti skrajšajo le čas, potreben za obdelavo in izdelavo vašega naročila, v primerjavi s standardnim časom dostave. Ne zagotavljajo posebnega datuma dostave. V primeru plačila preko bančnega nakazila ali če vaše plačilo ne poteče takoj, se bo predvideni dobavni rok izračunal od dneva, ko je bilo plačilo prejeto. GLAMIRA ne prevzema nikakršne odgovornosti ali ne vrne stroškov za odpremo na podlagi takšne zamude.

Zavarovana dostava

Vaše naročilo bo dostavil DHL. Čas dobave se lahko razlikuje glede na naslov vašega naslova. Ko bo vaš paket zapustil naše poslovne prostore, vas bomo obvestili, na naslov elektronske pošte, ki ste ga navedli med nakupom, vam bomo poslali številko za sledenje. Vsi naši paketi so zavarovani med tranzitom. Prepričajte se, da boste v času dostave sprejeli vaš paket. GLAMIRA ne prevzema odgovornosti za izgubljene ali ukradene pakete po dostavi. Če se je vaš paket vrnil pošiljatelju zaradi nedostopnosti, si GLAMIRA pridržuje pravico zaračunati stranki za stroške ponovne dostave.

Če še niste prejeli številke za sledenje, preverite tudi mapo za neželeno pošto. Če ne poznate svoje številke za sledenje ali če se status za dostavo na spletni strani prevoznika ne spremeni več dni, se obrnite na našo skupino za podporo strankam, da bodo lahko preučili zadevo za vas. V primeru kakršnih koli težav, bo GLAMIRA v stiku z nosilcem, da bo problem rešil čim hitreje in s čim manj neprijetnosti.

Prosimo, preverite svojo parcelo, preden sprejmete dostavo. Če je bil vaš paket poškodovan v tranzitu, ga zavrnite in nemudoma vložite zahtevek pri prevozniku.

Naslov dostave

Vsaka GLAMIRA trgovina se razlikuje glede na državo in dostava v drugo državo ni možna.

Dostava je mogoča samo za fizične domove ali poslovne naslove. Za naročila, ki jih je treba dostaviti v namembni kraj, ki ni naslov za izstavitev računa, se prepričajte, da ima vaša kreditna kartica ali finančna družba ta izmenični naslov za pošiljanje na paketu, da ne bo povzročila zamude pri obdelavi vašega naročila.

Za vašo varnost, po oddaji naročila ni mogoče spremeniti informacij o naslovu pošiljanja in zaračunavanja. Če na predvidenem naslovu ne boste na voljo ob predvidenem času dostave, se obrnite na naše službe za pomoč uporabnikom, da preverite možnost, da se pošiljka zadrži in jo preložite na nadaljnji datum.

Dostava izven kopnega

Če je vaš naslov za pošiljanje zunaj kopnega, upoštevajte, da je vaše naročilo lahko predmet carine. GLAMIRA ne prevzema nobene odgovornosti za dodatne stroške ali povračilo davkov in dajatev, ki bi lahko nastali za vaš paket.