Nalaganje...

DOŽIVLJENJSKA GARANCIJA ZA NAKIT IN RAZŠIRJENI NAČRTI ZAŠČITE

Kaj je doživljenjska garancija za nakit?

Doživljenjska garancija za nakit je jamstvo, da je bil izdelek izdelan v skladu z najvišjimi standardi kakovosti in vse morebitne napake v originalnem dizajnu ali izdelavi bo kril proizvajalec doživljenjsko.

Kaj zajema doživljenjska garancija?

- Napake v izvirni zasnovi izdelka

- Napake v uporabljenih materialih (kot je vrsta ali barva kovine)

- Funkcionalne napake, ki izhajajo iz izdelave

Kakšni so načrti za zaščito nakita?

Načrti zaščite nakita so razširjeni servisni načrti, ki vam nudijo dodatne storitve, ki niso zajete v standardni doživljenjski garanciji. Ti načrti poleg doživljenjske garancije omogočajo širšo zaščito za vaš nakit.

Kakšna je razlika med doživljenjsko garancijo za nakit in zaščitnimi načrti?

Vsak izdelek GLAMIRA je opremljen z doživljenjsko garancijo, ki pokriva morebitne napake proizvajalca, vendar ne zajema rutinskega vzdrževanja izdelka in/ali poškodb, ki nastanejo kot posledica običajne obrabe v času, napačne uporabe ali nesreč. Za doživljenjsko garancijo ni dodatnih stroškov.

Zaščitni načrti po drugi strani zajemajo zahteve po vzdrževanju ali poškodbe, ki so posledica običajne obrabe, napačne uporabe ali nesreč. Za te načrte je potrebno doplačilo, odvisno od izbrane možnosti kritja.

Koliko vrst zaščitnih načrtov je na voljo?

Ponujamo dva načrta zaščite z različnimi stopnjami pokritosti.

Ali je izbira načrta zaščite obvezna?

Ne, načrti zaščite niso obvezni; vendar pa lahko izberete eno od razpoložljivih možnosti, če želite imeti daljšo zaščito za vaš nakit.

Kakšna je razlika med razširjenim načrtom zaščite in razširjenim + zaščitnim načrtom?

Razlika med obema načrtoma je raven pokritosti opravljenih storitev. Načrt razširjene zaščite vam omogoča, da prejmete storitve vzdrževanja po 60-dnevnem obdobju vračila, medtem ko vam načrt razširjene + zaščite zagotavlja širše storitve vzdrževanja, vključno z reprodukcijo in zamenjavo kamna.

Kakšni so stroški zaščitnih načrtov?

Cena je odvisna od vaše izbire izdelka in stopnje pokritosti. stroške izbranega paketa si lahko ogledate in jih dodate k naročilu med nakupom.

Ali je pristojbina za vračilo pošiljke vključena v moj načrt zaščite?

Ja, je. Ko vrnete izdelek za servisiranje v skladu z vašim načrtom zaščite, vam zagotovimo nalepko za pošiljanje in ne plačate za vračilo pošiljke.

Kako uporabljati zaščitne načrte?

Vse kar morate storiti je, da sledite našemu rednemu postopku vračanja in opišete svojo zahtevo, ki je vključena v vaš načrt zaščite. Vaša naročnina na zaščitni načrt bo vidna v našem sistemu in vaš izdelek bo ustrezno servisiran.

Kako obnoviti zaščitni načrt?

Razširjeni načrti zaščite so na voljo samo za izbrano časovno obdobje in jih ni mogoče obnoviti.

Kaj pa, če se odločim vrniti svoj izdelek za vračilo kupnine?

Če vrnete izdelek, ki izpolnjuje vse pogoje za vračilo (vrnjen v 60 dneh od dostave, v originalnem neuporabljenem stanju in z oznako izdelka), vam povrnemo tudi pristojbino za zaščitni načrt.

Ali lahko uporabljam storitve drugega zlatarja za osnovno vzdrževanje, medtem ko imam svoj načrt zaščite?

Tako načrt doživljenjske garancije kot načrt zaščite sta neveljavna v primeru sprememb tretje osebe. Prosimo, da svojega izdelka ne dajete na servis drugam.

Opis storitev

  • Proizvajalčeve napake: Napake v prvotni zasnovi izdelka in napake, ki izhajajo iz napačnih kovin ali izdelave, se štejejo za napake proizvajalca.

  • Spreminjanje velikosti prstana: Nudimo enkratno brezplačno spreminjanje velikosti samo v prvih 60 dneh po dostavi vašega naročila. Po tem obdobju ne moremo zagotavljati storitev določanja velikosti obročev. Načrti razširjene zaščite vam omogočajo, da svoj prstan vrnete za spremembo velikosti tudi po 60 dneh.

  • Obnova rodijeve prevleke, poliranje in dodelava: Z redno uporabo kovina vašega nakita izgubi sijaj; vaš obroč ali rodij (če je na voljo) lahko sčasoma zbledi. Vaš nakit je z vašo podaljšano zaščito brezplačno poliran in/ali brezplačno popravljen.

  • Odstranjevanje madežev in patine: Ne glede na to, kakšna je kovina vašega nakita, se lahko obarva ali prevzame patino, odvisno od tega, kako je bil uporabljen. Vaša podaljšana garancija zajema odstranitev kakršnekoli umazanije, madežev, patine ali oksidacije.

  • Popravilo zlomljenega nakita (brez manjkajočih delov): Vaš nakit se lahko zlomi zaradi udarca, napačne uporabe ali nesreče. Naši načrti zaščite zajemajo popravilo zlomljenih delov, če ni manjkajočih delov nakita in so dragi kamni na njem (če so na voljo) še nedotaknjeni.

  • Vzdrževanje diamantov, dragih kamnov in biserov: Vaš diamant traja večno, vendar zahteva posebno nego, da ohrani svojo iskrico. Tudi dragi kamni in biseri so zelo občutljivi in jih je treba očistiti, da bodo dolgo ohranili svojo naravno lepoto. Vzdrževanje diamantov, dragih kamnov in biserov pokriva čiščenje kamnov in biserov na vašem nakitu.

  • Zavarovanje kamnov (nastavitve brez zobcev): Kamni na nastavitvah nakita brez zobcev se lahko sčasoma zrahljajo in to lahko povzroči, da odpadejo. Kamne pritrdimo na nastavitve brez zobcev, da ostanejo na mestu.

  • Zategovanje zobcev: Zobci vašega nakita se lahko ujamejo v oblačila in upognejo ali pa se sčasoma zrahljajo, kar povzroči, da kamen pade ven. S to storitvijo se zategnejo zobci vašega nakita.

  • Popravilo poškodovanih nastavitev: Popravljena je poškodovana glava prstana ali nastavitev na vašem nakitu.

  • Preoblikovanje: Vaš prstan lahko začne izgubljati svojo obliko zaradi ukrivljenosti in udrtin, ki nastanejo pri vsakodnevni uporabi. Ta storitev zajema preoblikovanje kakršnegakoli ukrivljenega nakita.

  • Popravilo verižic, zaponk, hrbtišč za uhane, zaponk za manšetne gumbe: verižice na nakitu se lahko nekje zataknejo in zaskočijo, zapestnica ali zaponke se lahko poškodujejo zaradi pogoste uporabe. Hrbtna stran uhanov in manšet se lahko zrahlja ali poškoduje zaradi običajne obrabe. Vsaka škoda, ki nastane zaradi takšnih incidentov, se popravi.

  • Zamenjava poškodovanih ali manjkajočih kamnov do 2,5 mm/kos: Vsak poškodovan ali manjkajoč dragi kamen do 2,5 mm se zamenja brezplačno. Skupno število zamenjanih kamnov v načrtu ne sme presegati števila uporabljenih kamnov na nakitu.

  • Zamenjava poškodovanih ali manjkajočih biserov: Poškodovane ali manjkajoče bisere zamenjamo brezplačno. Skupno število zamenjanih biserov v načrtu ne sme presegati števila uporabljenih biserov na nakitu.

  • Popravilo poškodovanih delov iz emajla, oniksa, keramike, usnja, lesa ali karbona: Emajl, oniks, keramika, usnjeni, leseni ali ogljikovi deli vašega nakita se lahko poškodujejo zaradi običajne obrabe, napačne uporabe ali nesreč. Te dele popravljamo in/ali obnavljamo.

  • Zamenjava poškodovanega ali manjkajočega osrednjega kamna: Osrednji kamen katerekoli vrste ali velikosti se zamenja brezplačno. Ta storitev je v obdobju zaščite omejena samo na enkrat.

  • Reprodukcija zlomljenega nakita (brez manjkajočih delov): Vaš nakit se lahko zlomi zaradi udarca, napačne uporabe ali nesreče. Če popravilo zlomljenih delov ni mogoče, se vaš nakit reproducira, dokler ni manjkajočih delov in so dragi kamni (če so na voljo) še nedotaknjeni.

  • Brezplačno graviranje po dostavi: Graviranje je brezplačna storitev ob naročilu; vendar te storitve pozneje ne izvajamo. Enkratno brezplačno graviranje po dostavi je zajeto v načrtu Razširjene+ Zaščite.

  • Denarno vračilo po 60 dneh od dobave: Za vaš nakit imate 60-dnevno politiko vračila. Zaščitni načrti ne zajemajo pravic do vračila artikla za vračilo po 60-dnevnem obdobju vračila.

  • Dobroimetje v trgovini po 60 dneh od dostave: Za vaš nakit imate 60-dnevno politiko vračila, dobroimetje v trgovini pa je ena od naših možnosti vračila. Zaščitni načrti ne zajemajo pravic do vračila artikla za dobropis v trgovini po 60-dnevnem obdobju vračila.

  • Izguba ali kraja: Vaš nakit je zavarovan proti izgubi med pošiljanjem naročila na vaš naslov; vendar načrti zaščite ne pokrivajo incidentov izgube ali kraje po dostavi. Če je to storitev, ki bi jo želeli imeti, se lahko obrnete na zavarovalnico.

PRAVILA IN POGOJI

  • Zaščitni načrti ostanejo v veljavi za izbrano časovno obdobje po dobavi izdelka.

  • Zaščitnih načrtov ni mogoče prenesti na druge osebe, druga naročila ali izdelke.

  • Pristojbine za načrt zaščite ni mogoče uporabiti za druge storitve.

  • Pristojbine za načrt zaščite ni mogoče uskladiti z gotovino ali dobroimetjem v trgovini.

  • Brezplačna sprememba velikosti prstana je na voljo le enkrat letno v obdobju zaščite.

  • Brezplačna zamenjava osrednjega kamna je omejena samo na enkrat v izbranem obdobju načrta.

  • Zamenjave kamnov do 2,5 mm so omejene na skupno število kamnov (2,5 mm/kos) na nakitu. Število zamenjanih kamnov v načrtu ne sme presegati skupnega števila uporabljenih kamnov na nakitu.

  • Storitve v okviru zaščitnih načrtov zajemajo samo popravilo ali obnovo lastnosti izdelka, ki so bile prvotno izbrane v naročilu, in ne vključujejo njihove zamenjave z drugimi možnostmi izdelka, kot so različne vrste kamna, kovine, kovinske barve, širina, debelina ali sijaj obroča.

  • Zamenjava manjkajočih delov nakita ni zajeta v zaščitnih načrtih. Vse pokvarjene dele je treba vrniti skupaj z izdelkom, da lahko izkoristite brezplačno storitev popravila.

  • Zaščitni načrti ne pokrivajo izgube ali kraje.

  • Postopek popravila lahko traja približno 25 delovnih dni za izvedbo postopkov, zajetih v zaščitnih načrtih.

  • Zaščitni načrti veljajo samo ob nakupu in jih ni mogoče kupiti posebej.

  • Zaščitni načrti so neveljavni, če je izdelek servisirala, popravila ali spremenila tretja oseba.