10% POPUST NA VSA NAROČILA NAD 500€ 10% POPUST NA VSA NAROČILA NAD 500€

  Brezplačna dostava

  60-dnevna politika vračil

 
   

PRAVILA ZA VRAČILO IN GARANCIJO

Posodobljeno 20. oktober 2017

Pri GLAMIRA se zavzemamo za 100% zadovoljstvo strank in našim strankam zagotavljamo visoko kakovostne izdelke. V kolikor iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni z vašim nakupom, lahko v 60 dneh po dostavi naročila vrnete vaš gravirani ali negravirani predmet v izvirnem stanju. Prosimo, upoštevajte, da je gravirane predmete mogoče vrniti le za dobroimetje v trgovini in ne za vračilo denarja. Dobroimetje vam bo omogočilo, da na GLAMIRA oddate novo naročilo v znesku prvotnega nakupa. Negravirane predmete lahko glede na vašo odločitev vrnete za povračilo ali dobroimetje.

Vračilo graviranih izdelkov je na voljo samo za predmete kupljene od 13. oktober 2017, pod pogojem, da pečat izdelka ni bil odstranjen. Za nadaljnje podrobnosti glede vračila (povračila) glejte poglavje spodaj.

Prosimo, da pred vračilom svojega izdelka, to stran skrbno preberete.

Pomembno obvestilo: Gravirane predmete je mogoče vrniti samo za dobroimetje v trgovini in ne za povračilo denarja. Dobroimetje v trgovini vam bo omogočilo, da na GLAMIRA oddate novo naročilo v znesku prvotnega nakupa. Negravirane predmete lahko glede na vašo odločitev vrnete za povračilo ali dobroimetje.

GARANCIJA

GLAMIRA nakit se proizvaja skrbno in iz kakovostnih materialov, zato lahko samozavestno stojimo za našimi izdelke z velikodušnimi pravili za vračilo in garancije.

Vsi GLAMIRA izdelki imajo brezplačno doživljenjsko garancijo proizvajalca. V primeru kakršnih koli tovarniške napake, vam bo GLAMIRA veseljem brezplačno popravljala vaš izdelek, dokler izpolnjuje pogoje za doživljenjsko garancijo.

Vse zahteve za popravilo so predmet inšpekcijskega pregleda naše ekipe za zagotavljanje kakovosti, preden je zahteva obdelana. Če bi naša ekipa za zagotavljanje kakovosti ugotovila, da škodo ni povzročila tovarniška napaka, vas bomo o tem obvestili in vam sporočili v kolikor ima GLAMIRA na voljo popravila in po kakšni ceni ali kako drugače

Brezplačna doživljenjska garancija je na voljo le za izdelke, ki so kupljeni od 1. junija 2017 naprej. Za izdelke, ki so kupljeni pred tem datumom, ostane v veljavi 2-letna garancija od dneva nakupa.

Pravila in pogoji za doživljenjsko garancijo in popravila

1. Garancija je upravičena samo na napake proizvajalca in ne zajema deformacije in poškodbe zaradi nesreče, napačne uporabe, malomarne uporabe, malomarnosti, nepooblaščenih posegov ali običajne obrabe ali obrabe.

2. Garancija je nična in neveljavna v vsakem primeru, ko je bil izdelek spremenjen na kakršen koli način, vključno z graviranjem, spremembo velikosti ali popravilom s strani tretje osebe, kot so drug zlatar ali osebe, ki ni GLAMIRA.

3. Če katerikoli del nakita (vključno z, vendar ne omejeno na, kamne, verige, sponke..itd.) odpade, ga je treba vrniti skupaj z njegovimi deli pred vsakim poskusom popravila. GLAMIRA ne prevzema odgovornosti za manjkajoče dele ali kamne.

4. Doživljenjska garancija ni prenosljiva na tretjo osebo.

Garancija proizvajalca ne zajema naslednjega:

  • Spremembe barve zaradi izpostavljenosti kemikalijam, ličilom, bazenom, vročim kopelim ali kopelim
  • Praske, udrtine ali krušenje povzročeno zaradi vsakdanje uporabe ali napačne uporabe.
  • Upognjene, zvite ali obrabljene zobce, kar ima za posledico, da kamen pade ali se izgubi zaradi malomarnosti ali druge poškodbe
  • Izgubljen/e ali ukraden/e kamen/e
  • Izdelke, ki so bili nepravilno uporabljani ali nošeni izven pričakovane normalne, vsakdanje uporabe.

Prosimo, upoštevajte, da so naslednje zadeve značilnosti izdelka in se ne morejo šteti kot pomanjkljivosti:

  • Rahle nepravilnosti in odstopanja v izdelavi
  • Naravne značilnosti kovine ali dragih kamnov (kot so barva, notranja sestava..itd.)

VRAČILA

Vaš izdelek lahko vrnete v GLAMIRA, bodisi v primeru odstopa od naročila, spremembe velikosti, graviranja ali zahteve za popravilo. Prosimo le, da izpolnite naš obrazec za vračilo in priložite natisnjen izvod v vašo pošiljko z vračilom.

Za hiter in enostaven postopek vračila, prosimo, da izberete pravi način vrnitve in pri izpolnjevanju izpolnite vsa potrebna polja na obrazcu. Vaša zahteva ne bo obdelana brez zahtevanih informacij.

Potrditveno elektronsko sporočilo, vključno s povratnim naslovom in kopijo obrazca, ki ste ga izpolnili bo poslana na vaš e-naslov, ko nam boste predložili obrazec za vračilo. Prosimo, da ta obrazec natisnete in priložite vaši pošiljki z vračilom. Upoštevajte, da bo vaša zahteva za vračilo obdelana na podlagi podatkov, ki jih podate na spletu. Ročno napisane opombe na natisnjeni kopiji obrazca za vračilo ne bodo upoštevane.

Vaše izdelke pred pošiljanjem varno zapakirajte. Svetujemo vam, da vaš izdelek pošljete preko zavarovanega in sledljivega načina dostave. GLAMIRA ne prevzema odgovornosti za izgubo ali poškodbo izdelkov v tranzitu.

Stroške povratnega pošiljanja ne krije GLAMIRA in ostajajo odgovornost stranke.

Prosimo, da vračila pošljete na:

GLMR EOOD
European Trade Center, Build. C, Floor I
115L Tsarigradsko
Shose Blvd.
Sofia 1784, Bulgaria

Prosimo, upoštevajte, da ima GLAMIRA različne odpremne pisarne po vsem svetu, med njimi je tudi naša podružnica v Bolgariji. Zaradi priročnosti in vašega zadovoljstva, vaše vračilo po prejemu pošljemo v naše GLAMIRA skladišče v Nemčiji v Heilbronnu, kjer začnemo s postopkom obdelave v okviru ustreznega oddelka.

Ko vašo pošiljko prejmemo, lahko traja tudi do 2-4 delovne dni za obdelavo vaše zahteve. Prosimo, da upoštevate, da so vsa vračila predmet inšpekcijskega pregleda naše ekipe za zagotavljanje kakovosti in predno je zahteva obdelana lahko nastanejo dodatni stroški glede na vaša navodila pri vračilu. Ko bo izdelek pregledan, boste v primeru stroškov obveščeni in pred vsakim opravilom pri obdelavi vaše zahteve.

V kolikor imate kakršna koli vprašanja, prosimo, da stopite v stiku z našo službo za pomoč strankam po elektronski pošti service@glamira.si . Naši uslužbenci vam bodo z veseljem pomagali.

Prosimo vas, da pred vrnitvijo vašega izdelka v primeru odstopa od naročila, graviranja, spremembe velikosti ali zahteve za popravilo, skrbno preberete informacije v nadaljevanju.

ODSTOP OD NAROČILA (VRAČILO)

Vaše vračilo mora izpolnjevati vse pogoje v nadaljevanju, da ste upravičeni do izplačila:

  • Izdelek ni bil nošen in nima znakov uporabe, vključno vendar ne omejeno na praske, udrtine, madeže in druge nepravilnosti.
  • Izdelek ni bil graviran (Logotip GLAMIRA se ne šteje kot graviranje).
  • Originalni žig izdelka je nedotaknjen. (Vsi ne gravirani izdelki so poslani z visečo oznako, ki je pripeta na njih s črno vrvico. Prosimo, da zagotovite, da le-ta ni bila odstranjena.)
  • Vaša vrnjena pošiljka vsebuje vse dodatni predmete, kot so originalna darilna škatla, potrdila in drugi promocijski predmeti.
  • Na izdelku predhodno ni bila opravljena sprememba velikosti ali druga sprememba.
  • Izdelek ni posebno naročilo, ki je bilo oblikovano in/ali izdelano po specifikacijah stranke.
  • Izdelek ne vsebuje diamantov, ki so bili kupljeni v okviru GIA dovoljenja.
  • Izdelek je bil vrnjen v GLAMIRA v roku 60 dneh od dobave vašega naročila.

Pomembno obvestilo: Gravirane predmete je mogoče vrniti samo za dobroimetje v trgovini in ne za povračilo denarja. Dobroimetje v trgovini vam bo omogočilo, da na GLAMIRA oddate novo naročilo v znesku prvotnega nakupa. Negravirane predmete lahko glede na vašo odločitev vrnete za povračilo ali dobroimetje.

Knjižili bomo v dobro vašega izvirnega način plačila, brez stroškov dostave. Prosimo, da upoštevate, da lahko traja do 10 delovnih dni, da se sredstva znova prikažejo na vašem računu, odvisno od vaše banke in izdajatelja kartice.

Izdelki plačani z uporabo kredita trgovine se lahko vrnejo samo v obliki kredita trgovine in ne morejo biti zamenjani za vračilo denarja. Kredit trgovine se ne more pretvoriti v bankovce, biti zamenjan za kaj drugega ali uporabljen pri servisu kot hitra dostava ali plačilo spreminjanja velikosti.

GRAVIRANJE

V kolikor ste svoj izdelek naročili brez graviranja in ste se kasneje odločili, da bi ga želeli imeti graviranega, bomo to z veseljem naredili za majhno pačilo v višini 4 £ na znak, poleg 4 £ za dostavo.

V kolikor želite izdelek vrniti zaradi graviranja, izpolnite obrazec za vračilo in sledite korakom, ki so pojasnjeni v sekciji “VRAČILA”. Prosimo, poskrbite, da boste svoj izdelek v graviranje poslali brez dodatnih predmetov, kot so darilna škatla ali potrdila, saj vam ti predmeti po postopku spremembe velikosti, ne bodo vrnjeni.

Graviranje izdelka ne izniči vaše doživljenjske garancije, vendar, gravirane izdelke ni mogoče vrniti. Prosimo, da preprečite, da bi graviranje na vašem izdelku opravila tretja oseba, kot je drug zlatar ali oseba, ki ni GLAMIRA, saj bo to izničilo vašo doživljenjsko garancijo.

Prosimo, da upoštevate, da lahko postopek graviranja traja do 25 delovnih dni, odvisno od izdelka.

SPREMEMBA VELIKOSTI

GLAMIRA vam bo z veseljem enkrat brezplačno spremenila velikost vašega graviranega ali ne graviranega prstana, v roku prvih 60 koledarskih dni od prejema vašega izdelka. Izdelki po meri ali spremenjeni izdelki (posebna naročila, ki so bila zasnovana in / ali izdelana po specifikacijah kupca), niso upravičeni brezplačnega spreminjanja velikosti.

Prosim upoštevajte, da je sprememba velikosti prstana mogoča le v intervalu velikosti, ki ga ponuja spletna stran GLAMIRA. Prstani po naročilu (posebna naročila, ki so bila dizajnirana in/ali proizvedena po željah stranke) niso upravičena za brezplačno spreminjanje velikosti.

Proces spreminjanja velikosti se nanaša samo na spremembo velikosti. Širine ali debeline prstana se ne da spreminjati.

V kolikor želite izdelek vrniti zaradi spremembe velikosti, izpolnite obrazec za vračilo in sledite korakom, ki so pojasnjeni v sekciji “VRAČILA”. Prosimo, poskrbite, da boste svoj izdelek za spremembo velikosti poslali brez dodatnih predmetov, kot so darilna škatla ali potrdila, saj vam ti predmeti po postopku spremembe velikosti, ne bodo vrnjeni.

Prosimo, da preprečite, da bi vašemu izdelku velikost spremenila tretja oseba, kot je drug zlatar ali oseba, ki ni GLAMIRA, saj bo to izničilo vašo doživljenjsko garancijo.

Postopek spremembe velikosti lahko traja do 25 delovnih dni, odvisno od izdelka in prstane, ki jim je bila spremenjena velikost, ni mogoče vrniti.

POPRAVILA

V kolikor želite izdelek vrniti v popravilo, izpolnite obrazec za vračilo in sledite korakom, ki so pojasnjeni v sekciji “VRAČILA”. Prosimo, poskrbite, da boste svoj izdelek v popravilo poslali brez dodatnih predmetov, kot so darilna škatla ali potrdila, saj vam ti predmeti po postopku popravila ne bodo vrnjeni.

Prosimo, da upoštevate, da lahko postopek popravila traja do 25 delovnih dni, odvisno od izdelka.