Nalaganje...

PRAVILA ZA VRAČILO IN GARANCIJO

V GLAMIRA smo zavezani k 100 % zadovoljstvu strank in zagotavljanju visoko kakovostnih izdelkov. Če iz kakršnegakoli razloga niste zadovoljni z nakupom, lahko svoj graviran ali negraviran izdelek vrnete v prvotnem stanju v 60 dneh od dostave naročila, če vaš artikel izpolnjuje pogoje za vračilo.

Vračilo graviranih izdelkov je na voljo samo za izdelke, kupljene od 21. avgusta 2020. Glejte spodnji razdelek Odstop od naročila (Povračilo).

Prosimo, da pred vračilom svojega izdelka, to stran skrbno preberete.

GARANCIJA

GLAMIRA nakit se proizvaja skrbno in iz kakovostnih materialov, zato lahko samozavestno stojimo za našimi izdelki z velikodušnimi pravili za vračila in garancije.

Vsi GLAMIRA izdelki imajo brezplačno doživljenjsko garancijo proizvajalca. V primeru kakršnihkoli tovarniških napak, bo GLAMIRA z veseljem brezplačno popravila vaš izdelek, dokler izpolnjuje pogoje za doživljenjsko garancijo.

Predenje zahteva obdelana, so vse zahteve za popravilo predmet inšpekcijskega pregleda naše ekipe za zagotavljanje kakovosti. Če naša ekipa za zagotavljanje kakovosti ugotovi, da škode ni povzročila tovarniška napaka, vas bomo o tem obvestili in vam sporočili ali GLAMIRA nudi popravila in po kakšni ceni.

Brezplačna doživljenjska garancija je na voljo le za izdelke, ki so kupljeni od 1. junija 2017 naprej. Za izdelke, ki so kupljeni pred tem datumom, ostane v veljavi 2-letna garancija od dneva nakupa.

Pravila in pogoji za doživljenjsko garancijo in popravila

1. Garancija velja samo za napake proizvajalca in ne zajema deformacije in poškodbe zaradi nesreče, napačne uporabe, malomarne uporabe, malomarnosti, nepooblaščenih posegov, običajne obrabe ali obrabe.

2. Garancija je nična in neveljavna v vsakem primeru, ko je bil izdelek spremenjen na kakršenkoli način, vključno z graviranjem, spremembo velikosti ali popravilom s strani tretje osebe, kot so zlatarji ali osebe, ki niso del podjetja GLAMIRA.

3. Če katerikoli del nakita (vključno z, vendar ne omejeno na, kamne, verige, sponke itd.) odpade, ga je treba pred vsakim poskusom popravila vrniti skupaj z njegovimi deli. GLAMIRA ne prevzema odgovornosti za manjkajoče dele ali kamne.

4. Doživljenjska garancija ni prenosljiva na tretje osebe.

Garancija proizvajalca ne zajema naslednjega:

  • Spremembe barve zaradi izpostavljenosti kemikalijam, ličilom, bazenom, vročim kopelim ali kopelim
  • Praske, udrtine ali krušenje, povzročeno zaradi vsakdanje uporabe ali napačne uporabe
  • Upognjene, zvite ali obrabljene zobce, kar povzroči, odpad ali izgubo kamna zaradi malomarnosti ali druge poškodbe
  • Izgubljen/e ali ukraden/e kamen/e
  • Izdelke, ki so bili rabljeni nepravilno ali nošeni izven pričakovane običajne, vsakdanje uporabe

Prosimo, upoštevajte, da so naslednje zadeve značilnosti izdelka in se ne morejo šteti kot pomanjkljivosti:

  • Rahle nepravilnosti in odstopanja v izdelavi
  • Naravne značilnosti kovine ali dragih kamnov (kot so barva, notranja sestava itd.)

VRAČILA

Svoj artikel lahko vrnete GLAMIRI za vračilo kupnine, spremembo velikosti ali zahtevo za popravilo.

Za hiter in enostaven postopek vračila, prosimo, da izberete pravi način vračila in izpolnite vsa potrebna polja na obrazcu. Vaša zahteva ne bo obdelana brez zahtevanih informacij.

Potrditveno elektronsko sporočilo, vključno s povratnim naslovom in kopijo obrazca, ki ste ga izpolnili bo poslano na vaš e-naslov, ko nam boste predložili obrazec za vračilo. Prosimo, da ta obrazec natisnete in priložite vaši pošiljki z vračilom. Upoštevajte, da bo vaša zahteva za vračilo obdelana na podlagi podatkov, ki jih podate na spletu. Ročno napisane opombe na natisnjeni kopiji obrazca za vračilo ne bodo upoštevane.

Svoje izdelke pred pošiljanjem varno zapakirajte. Svetujemo vam, da svoj izdelek pošljete preko zavarovanega in sledljivega načina dostave. GLAMIRA ne prevzema odgovornosti za izgubo ali poškodbo izdelkov v tranzitu.

Stroške povratnega pošiljanja ne krije GLAMIRA in ostajajo odgovornost stranke.

Prosimo, da vračila pošljete na:

GLMR EOOD
bul. Andrey Lyapchev №1A
Sofia 1756, Bulgaria

Prosimo, upoštevajte, da ima GLAMIRA različne odpremne pisarne po vsem svetu, med njimi je tudi naša podružnica v Bolgariji. Zaradi priročnosti in vašega zadovoljstva, vaše vračilo po prejemu pošljemo v naše GLAMIRA skladišče v Nemčiji v Heilbronnu, kjer začnemo s postopkom obdelave v okviru ustreznega oddelka.

Ko vašo pošiljko prejmemo, lahko traja tudi do 2-4 delovne dni za obdelavo vaše zahteve. Prosimo, da upoštevate, da so vsa vračila predmet inšpekcijskega pregleda naše ekipe za zagotavljanje kakovosti in predno je zahteva obdelana lahko nastanejo dodatni stroški glede na vaša navodila pri vračilu. Ko bo izdelek pregledan, boste v primeru stroškov obveščeni in pred vsakim opravilom pri obdelavi vaše zahteve.

V kolikor imate kakršnakoli vprašanja, prosimo, da stopite v stik z našo službo za pomoč strankam po elektronski pošti service@glamira.si. Naši uslužbenci vam bodo z veseljem pomagali.

Prosimo vas, da pred vrnitvijo svojega izdelka v primeru odstopa od naročila, graviranja, spremembe velikosti ali zahteve za popravilo, skrbno preberete informacije v nadaljevanju.

ODSTOP OD NAROČILA (VRAČILO)

Vaše vračilo mora izpolnjevati vse pogoje v nadaljevanju, da ste upravičeni do izplačila:

  • Izdelek ni bil nošen in nima znakov uporabe, vključno vendar ne omejeno na praske, udrtine, madeže in druge nepravilnosti
  • Originalni pečat izdelka je nedotaknjen in ni bil odstranjen (Vsi negravirani in gravirani izdelki so poslani s pritrjeno črno vrvico. Prepričajte se, da ni bila odstranjena.) Med izpolnjevanjem obrazca za vračilo vnesite kodo za vračilo, navedeno na obešeni oznaki niza.
  • Vaša vrnjena pošiljka vsebuje vse dodatni predmete, kot so originalna darilna škatla, potrdila in drugi promocijski predmeti
  • Na izdelku predhodno ni bila opravljena sprememba velikosti ali druga sprememba
  • Izdelek ne vsebuje diamantov, ki so bili kupljeni v okviru dovoljenja GIA
  • Izdelek je bil GLAMIRI vrnjen v roku 60 dneh od dobave naročila

Knjižili bomo v dobro vašega izvirnega načina plačila, brez stroškov dostave. Prosimo, da upoštevate, da lahko traja do 10 delovnih dni, da se sredstva znova prikažejo na vašem računu, odvisno od vaše banke in izdajatelja kartice.

Izdelki, plačani z uporabo kredita trgovine, se lahko vrnejo samo v obliki kredita trgovine in ne morejo biti zamenjani za vračilo denarja. Kredit trgovine se ne more pretvoriti v gotovino, biti zamenjan za kaj drugega ali uporabljen pri servisu kot hitra dostava ali plačilo spreminjanja velikosti.

SPREMEMBA VELIKOSTI

GLAMIRA bo z veseljem enkrat brezplačno spremenila velikost vašega graviranega ali negraviranega prstana, v roku prvih 60 koledarskih dni od prejema vašega izdelka. Izdelki po meri ali spremenjeni izdelki (posebna naročila, ki so bila zasnovana in/ali izdelana po specifikacijah kupca), niso upravičeni do brezplačnega spreminjanja velikosti.

Prosimo, upoštevajte, da je sprememba velikosti prstana mogoča le v velikostih, ki jih ponuja spletna stran GLAMIRA. Prstani po naročilu (posebna naročila, ki so bila oblikovana in/ali proizvedena po željah stranke) niso upravičena za brezplačno spreminjanje velikosti.

Proces spreminjanja velikosti se nanaša samo na spremembo velikosti. Širine ali debeline prstana se ne da spreminjati.

V kolikor želite izdelek vrniti zaradi spremembe velikosti, izpolnite obrazec za vračilo in sledite korakom, ki so pojasnjeni v sekciji “VRAČILA”. Prosimo, poskrbite, da boste svoj izdelek za spremembo velikosti poslali brez dodatnih predmetov, kot so darilna škatla ali potrdila, saj vam ti predmeti po postopku spremembe velikosti, ne bodo vrnjeni.

Prosimo, da preprečite, da bi velikost vašega izdelka spreminjale tretje osebe, kot so zlatarji ali osebe, ki niso del podjetja GLAMIRA, saj bo to izničilo vašo doživljenjsko garancijo.

Postopek prilagajanja velikosti nakita traja okoli 25 delovnih dni in je odvisen od izdelka. Predelan ali spremenjen prstan ni upravičen do povračila kupnine.

POPRAVILA

V kolikor želite izdelek vrniti v popravilo, izpolnite obrazec za vračilo in sledite korakom, ki so pojasnjeni v sekciji “VRAČILA”. Prosimo, poskrbite, da boste svoj izdelek v popravilo poslali brez dodatnih predmetov, kot so darilna škatla ali potrdila, saj vam ti predmeti po postopku popravila ne bodo vrnjeni.

Prosimo, upoštevajte, da postopek popravila traja okoli 25 delovnih dni, odvisno od izdelka.