Nalaganje...

POGOSTA VPRAŠANJA

Kaj se zgodi z mojimi podatki? Kako varni so moji podatki?

Varnost spletne strani jemljemo zelo resno. Z vašimi podatki ravnamo zelo previdno in zaupno. Vaše podatke uporabljamo samo za izpolnjevanje pogodbenih obveznosti (nakup in obdelava naročila). Za dodatno varnost, Glamira v svoji podatkovni bazi ne shranjuje številk kreditnih kartic. Po opravljeni transakciji nima nihče dostopa do številke vaše kartice. Za več informacij si preberite Politiko o Zasebnosti.

Ali lahko spremenim že poslano naročilo?

Spremembe so možne preko telefona s službo za stranke – v najkrajšem možnem času.

Ali ima vsak izdelek garancijo?

Vsi izdelki Glamira imajo proizvajalčevo garancijo. Seveda, vsi izdelki so v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov.

Kako poiščem določen izdelek?

Izdelke lahko poiščete s pomočjo iskalnika na vrhu spletne strani, na primer, vtipkajte številko izdelka.

Če želite iskati po določenih elementih (barva izdelka ali velikost izdelka), lahko uporabite filter na levi strani iskalnika, da izločite določene iskalne zadetke.

Pozabil/-a sem geslo. Kako pridobim novo geslo?

Kliknite na povezavo “Pozabljeno geslo” pod povezavo “Prijava” in vpišite svoj elektronski naslov. Dobili boste sporočilo s povezavo za obnovo gesla.

Kupil/-a sem prstan, a mi ne ustreza velikost, kaj lahko naredim?

Vsi izdelke lahko vrnete v roku 60 dni, če so v skladu s politiko o vračanju izdelkov. Imate možnost, da vam prstan prvič brezplačno prilagodimo (spremenimo velikost). Lahko pa tudi vrnete izdelek in vrnili vam bomo denarna sredstva v obliki denarja, ali pa v obliki kreditnih točk na računu Glamira. To ni možno za gravirane prstane.

Kakšne so možnosti plačila?

Sledite povezavi za več informacij o načinih plačila.

Plačilo preko PayPala ni uspelo. Kaj lahko storim?

Če od PayPala niste dobili potrditve o plačilu, ne oklevajte in pišite naši službi za pomoč uporabnikom na service@GLAMIRA.si. Z veseljem vam bodo odgovorili na vsa morebitna vprašanja!

Imam kupon, kaj sedaj?

Izberite izdelek in ga shranite v nakupovalno košarico. Pred zaključkom nakupa lahko unovčite kupon tako, da prepišete kodo kupona v polje “Discount Code” na levi strani. Ne pozabite, da lahko unovčite samo en kupon na posamezen nakup.

Ali so po nakupu podatki o moji kartici izbrisani?

V podatkovni bazi ne hranimo podatkov o kreditnih karticah ali naslova kreditne kartice.

Ali cene vključujejo DDV?

Vse cene vključujejo DDV.

Kako dolgo traja, da je naročilo obdelano?

Čas o obdelavi naročila je odvisen od podatkov, ki jih za to potrebujemo, in načina plačila. Če se kupec odloči plačati s kreditno/debetno kartico, so podatki zaradi varnosti podrobno preverjeni, da bi se izognili morebitnim prevaram. Vaša banka bo za potrditev vašega nakupa morda hotela opraviti varnostni pregled. Če so vsi podatki pravilni in verodostojni, bomo procesirali vaše naročilo – če je blago na zalogi oz. izdelano. Vaše naročilo bomo procesirali in ga odposlali v najkrajšem času.

Kako lahko prekličem naročilo?

Odvisno je od mnogih dejavnikov, da prekličete naročilo. Če želite preklicati naročilo, pošljite e-mail na service@GLAMIRA.si. Pomembno je, da imate referenčno številko, saj bomo z njeno pomočjo lahko hitro poiskali in obdelali naročilo. Naša služba strankam vam bo z veseljem odgovorila na vprašanja in vam na tematiko nudila dodatne informacije. Pomnite, da je naročilo mogoče preklicati samo, če še ni bilo dokončno procesirano.

Ali se moram za naročilo registrirati?

Za oddajo naročila na spletni strani Glamira ni treba biti registriran uporabnik. Naročilo lahko oddate tudi kot gost. Kakorkoli, registracija na spletno trgovino Glamira vam bo v prihodnje nudila določene ugodnosti. Na primer, v uporabniškem računu lahko vedno spremenite določene podatke. Sledite lahko tudi svojemu naročilu.

Lahko dostavite moje naročilo v drugo državo?

Vsaka GLAMIRA trgovina se razlikuje glede na državo in dostava v drugo državo ni možna.

Kakšni so načini pošiljanja?

Sledite povezavi za več informacij o Dostavi.

Kako dolgo traja dostava?

Čas dostave je podan za vsak izdelek posebej. Preko elektronske pošte boste takoj, ko blago zapusti Glamirine prostore, dobili potrdilo o poslanem blagu in povezavo, s katero lahko sledite naročilu. Po navadi traja 5–7 delovnih dni. Upoštevajte, da naročilo ne bo obdelano, dokler ne dobimo vašega plačila. Za več informacij si preberite o “načinih plačila”.

Kako lahko sledim svojemu naročilu?

Svojemu naročilu lahko sledite preko DHL strani tako, da vpišete številko, ki jo boste od nas prejeli ob nakupu.

Naročilo ni prispelo, kaj lahko storim?

Prosimo, da sledite svojemu naročilu preko DHL spletne strani, da vidite, kje je blago. Če več kot štiri (4) dni ni posodobitve statusa, nas kontaktirajte na service@glamira.si. V tem primeru bomo stopili v stik z DHL službo in preverili status naročila, in pa, če se je naročilo morda izgubilo. Če od nas niste dobili elektronskega sporočila z DHL številko, potem nemudoma obvestite našo službo za pomoč strankam.

Kakšni so stroški dostave?

Stroške dostave glejte na tej povezavi

Kako se prijavim v GLAMIRA.si?

Na vrhu strani kliknite na “Prijava”. Samodejno boste preusmerjeni na stran “Prijava ali Registracija”, kjer lahko vidite registracijski obrazec. Prejeli boste elektronski naslov, ko izpolnite vsa prazna polja. Zdaj se lahko prijavite s svojim uporabniškim računom in izpolnite manjkajoče podatke.
Mogoča je opcija za dodajanje naslovov, kar je lahko pomembno takrat, ko je dostavni naslov drugačen od naslova, kjer je bil izdan račun. Pomnite, da imate možnost registracije med samim naročilom.

Kako spremenim svoje osebne podatke?

Da bi posodobili svoje shranjene podatke, se morate najprej prijaviti v svoj uporabniški račun s svojim elektronskim naslovom. Osebne podatke lahko spremenite s klikom na "Sprememba podatkov o računu".

Kako spremenim osebne podatke?

Za posodobitev podatkov se morate prijaviti s svojim elektronskim naslovom. Osebne podatke lahko spremenite s klikom na povezavo "Spremenite informacije o računu".

Kako varni so moji podatki?

Zagotavljamo vam, da bomo z vašimi podatki ravnali diskretno. Vsi podatki bodo prav tako zavarovani na strežniku s kriptografskim protokolom SSL (Secure-Socket-Layer). Kriptirani podatki o naročilu, imenu, naslovu, kreditni kartici ali podatki o banki ne morajo biti vidni/brani s strani tretje osebe.

Kako se lahko odjavim od elektronskih novic?

Odjavite se lahko v svojem uporabniškem računu, ali pa poiščete povezavo za odjavo v enemu izmed elektronskih sporočil, ki smo vam ga poslali – po navadi je povezava na dnu sporočila.

Kako se lahko prepričam, da naročim pravilno velikost prstana?

Za določitev velikosti prstana je na voljo več načinov. Naročite enega izmed naših brezplačnih merilnikov velikosti prstana.

Če imate na voljo kljunasto (pomično) merilo, lahko meritev opravite z njegovo pomočjo. Izmerite notranji premer prstana in primerjajte z grafom velikosti prstana na naši spletni strani.

Če že veste velikost, pa je ne pretvoriti v drugo enoto, prosimo, da to storite s pomočjo našega grafa. Pomnite, da graf (v milimetrih) prikazuje obod celotnega prstana. Več informacij lahko najdete na tej povezavi.

Kako lahko naročim merilnik velikosti prstana?

Naročite ga lahko brezplačno tako, da pošljete elektronsko sporočilo z imenom in naslovom na service@glamira.si z naslovom "Naročilo merilnika velikosti prstana", ali pa na strani izpolnite obrazec za določen izdelek. Kliknite na povezavo “Poišči vašo velikost”, ki jo lahko najdete na strani o velikosti prstana. Pojavilo se bo okno s povezavo, kjer lahko izpolnite obrazec, in nam omogočite, da vam pošljemo enega izmed merilnikov velikosti prstana.

Kaj naj storim, če ne dobim merilnika velikosti prstana?

Če vam je merilnik bil poslan in ga ne dobite v roku 7 dni, kontaktirajte službo za pomoč uporabnikom. Včasih se zgodi, da se stvari med pošiljanjem izgubijo. V tem primeru vam bomo brezplačno poslali nov merilnik velikosti prstana.

Kaj lahko storim v primeru poškodovanega nakita?

Izdelek lahko vrnete, da bomo poškodovan nakit za vas popravili. Preden se odločite za vračanje nakita, preberite našo “Politiko Vračila” s klikom na povezavo

Kako naj skrbim za nakit?

Čistite nakit s čisto in vlažno krpo, ali pa s krpo iz mikrovlaken. Srebrn nakit pred shranjevanjem dobro posušite/obrišite, da preprečite dodatne madeže. Za splošno čiščenje srebrnega nakita ga brišite s srebrno krpico za poliranje. Ko je nakit čist, ga shranite v škatlici za nakit in posamezne kose ločite z mehkimi krpicami ali mošnjami. To prepreči drgnjenje nakita med sabo in morebitne praske. Izogibajte se dolgotrajnim stikom nakita z vodo, kot je plavanje ali tuširanje. Nakit hranite stran od kemikalij in čistilnih sredstev (lak za lase, losjon za telo, krema za sončenje, olja itd.). Prav tako ne priporočamo, da nakit izpostavljate ekstremni vročini, vroči vodi, pari, ultrazvočnimi čistilci.

Kaj lahko storite, če z izdelkom niste zadovoljni?

Sledite povezavi za več informacij o vračanju izdelkov.

Ali lahko vrnem izdelek, ki sem ga kupil kot darilo, če prejemniku ni všeč oz. je neprimerne velikosti?

Če z izdelki niste zadovoljni, jih lahko vrnete v roku 60 dni od dobave. Sledite povezavi informacij o vračanju izdelkov.

Kakšna so popravila, ki NISO pod garancijo?

V skladu z našo politiko o proizvodnji, se vsakršna popravila izdelka (sprememba velikosti, zlitine, graviranje in drugo) lahko zaračunavajo po določenem ceniku, ali pa so brezplačna. To se določi po podrobni preiskavi zahtevane storitve.
Za več informacij obiščite povezavo https://www.glamira.si/return-policy/

Procesi, ki niso pod garancijo, spreminjanja velikosti izdelka, graviranja in drugih popravil, so naslednji:

  • Spreminjanje velikosti ni mogoče za črne in bele izdelke iz nerjavečega jekla,
  • Izbris graviranih znakov ni možen za črne in bele izdelke iz nerjavečega jekla,
  • Izdelkom iz titana ni možno spreminjati velikosti,
  • Izdelkom iz titana ni možno izbrisati gravirane znake.

Izdelek morate poslati z vsemi dodatnimi predmeti, da zagotovimo popravilo (originalna škatla, certifikat itd.). Sami odgovarjate za karkoli se med pošiljanjem zgodi z izdelkom. Izdelki, vključno s certifikati in darilnimi škatlicami, vam po popravilu ne bodo poslani. Če želite, da vam pošljemo tudi darilno škatlico, boste morali vnaprej poravnati stroške dostave, ki jih navaja služba za pomoč strankam.

POMEMBNO OBVESTILO: Postopek popravila in spremembe velikosti lahko traja dlje kot predvideno, zaradi povečanega števila prazničnih nakupov v decembru. Prosimo vas, da to pri oddaji svoje zahteve upoštevate.